reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Svoboda

Peter Svoboda

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Originál s ochranou proti kopírovaniu... (: Zoznam autorových rubrík:  PolitikaSúkromnépočítačeNezaradené

reklama

Súkromné

Čo sa to deje?

Peter Svoboda

Čo sa to deje?

Včera som sa večer prešiel po meste a znova ma to prepadlo...Znova ma postihli úvahy o tom, čo sa to vlastne deje...Znova som sa musel zamyslieť nad tým, čože to mohlo sposobiť...Prosím, čítajte ďalej:

  • 13. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 559x
  • 1
Moja budúcnosť na Slovensku? Obávam sa, že nie...

Peter Svoboda

Moja budúcnosť na Slovensku? Obávam sa, že nie...

Od zverejnenia programového vyhlásenia vlády uvažujem, čo sa na Slovensku môže zmeniť. Dospel som k rozhodnutiu, že ak sa ho vláda bude držať, môže sa zmeniť mnoho.Bohužiaľ väčšinou k horšiemu.To je však téma na iný článok.Ja Vám dnes ponúknem niečo iné.Mám totiž čoraz silnejší pocit, že moja budúcnosť bude so Slovenskom spätá len minimálne.Študujem na Masarykovej Univerzite v Brne.Do ukončenia štúdií mám síce ešte čas, no aj tak už začínam pracovať na prehováraní ľudí, na ktorých mi záleží.Jeden z takýchto rozhovorov si Vám dovolím ponúknuť:

  • 1. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 654x
  • 18
HZDS túžilo len po jednom poste:

Peter Svoboda

HZDS túžilo len po jednom poste:

Áno, bol to rezort spravodlivosti.A dostali ho.To bolo už aj na mňa dosť, predpokladal som, že sa to Fico bude snažiť aspoň nejako uhrať, ale mýlil som sa.

  • 29. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 684x
  • 15
Už som dospelý?

Peter Svoboda

Už som dospelý?

Skúška dospelosti...Preverí Tvoju pripravenosť na život...Počúvam to zo všetkých strán....Ale naozaj? Naozaj som už dospelý?

  • 11. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 703x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu